20

Hej bloggeeen! Var ett tag sen. Har inte känt mig tillräckligt inspirerad att blogga. Men nu har det vänt tror jag! Känner mig sugen att pyssla och fixa här hemma och i bloggen.

 

Sen sist har fyllt år. 20 bast. Känns ju rätt coolt ;) Och vuxet. Jag vill inte bli äldre! :O Fast det är nu man ska ta chansen och verkligen leva livet tycker jag. Inte tänka utan bara köra. Får se hur det går ;)

 

Annars är jag med i en tjejgrupp där vi gör roliga saker tillsammans! Vi har tränat, lagat mat och nu pysslar vi mm. Hade tur som hamnade med ett gäng goa tjejer :)

 

I torsdags var shopaholic Jenny i farten under Kupolens tak. All by myself. Fast det var bara för att jag hade ett tandläkarbesök i Falun och tog den vägen hem. Men att shoppa med mig själv är faktiskt grymt haha! Jag kan spendera precis huuuuur mycket tid jag vill i Gina Tricots omklädningsrum utan att behöva känna nån annans irritation över min beslutsångest ;) Hehe fast det är kul att handla med vänner också såklart! :)

 

I lördags hängde jag en stund med Smås och Carro. Ursprungsplanerna byttes ut och ersattes av andra och de planerna ersattes av andra osv. Tillslut hamnade vi iaf på Donken ;) Sedan lite cruising på stan i Smås bil. Har aldrig åkt med henne tidigare. Hon hade ”inrett” bilen så snyggt så jag blev pepp på att skaffa en egen! Har ju körkort sedan snart ett år tillbaka men jag känner att en bil kostar så mycket. Jag vill hellre lägga pengar på andra saker just nu (läs resa). Så blir att vänta ett tag med det.

Tårtan min käre bror bakade till mig <3 Han var så söt som la ner flera timmar på den!
Fast han har ju intresset. Känner pressen inför hans födelsedag ;) Kommer antagligen inte ens vara hemma då! 
Det känns jättetaskigt men jag får komma på nått perfekt till honom tills dess :)

En liten blomma från en av buketterna jag fick på födelsedagen. Fick många fina presenter, tack! :)

Efter att jag och Carro tryckt i oss glass häromdan tog vi en cykeltur och plockade lite vitsippor.

OBS: Jag varnar redan nu känsliga tittare/läsare för bilden som kommer sist i detta inlägg. Sluta isf läs efter nästa bild.

Hittade bla ett par grymma och roliga shorts inne på Gina Tricot! De perfekta sommarshortsen!

Och dagen kom. Dagen då jag insåg att det inte fungerade längre. Mina kära Converseskor som jag delat så många minnen med i flera år. Allt från festivaler till att vandra i öknen på Gran Canaria. Jag har "bytt upp mig". Snyfft.


Kommentarer
Postat av: Hanna!

Får gratulera igen till den stora damen! :) Nu får du iaf gå på systemet haha ;D Grymt snygga shorts, har också spanat in dom :)

2012-05-11 @ 19:20:54
URL: http://hannaskrypin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0