Euphoria

Måndag idag då. Hoppas ni haft en bra helg! Har jobbat mycket denna helg men har även besökt min mormor och morfar eftersom morfar fyllde 85 år(!). Vi åt hos min morbror, thaimat blev det eftersom han är tillsammans med en kvinna från Thailand :) Så himla gott!

Såg ni Mello i lördags då? Jag kan inte låta bli att titta på det! Jag är glad att det inte bara är schlager längre utan allt möjligt får faktiskt vara med så att det passar alla öron. Loreen föll mig i smaken. Tyckte hon var grym! Låten var bra och scenframträdandet fantastiskt! Sjunger jättebra och förmedlar känslor. Bra att hon gick till final :D Jag hade förhoppningar på att Daniel Karlsson aka The Moniker skulle bjuda på nått jag gillade. Men tyvärr så gjorde han inte det denna gång.

Här kan ni se Loreens nummer igen: http://vimeo.com/36304845


Foto: Olle Kirchmeier



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0