I ain't got nothin' but love babe, eight days a week

Ursäkta att jag är en sego till bloggare,:P, har dock haft fullt upp den senaste tiden med allt möjligt :)

Men idag är det i alla fall så att jag och Jonathan firar våran 2-års dag :) Tiden verkligen svischar förbi! Men jag har haft 2 underbara år med dig älskling <3 När vi bara hade varit ihop några dagar köpte vi biljetter till Green Day i Globen, en av de bästa konserter jag varit på! Väntan innan var lång med väldigt mysig när jag fick vänta med dig med täcke över oss där i kön :) Ett halvår senare bar färden vidare till Göteborg för att se Green Day ännu en gång. Mycket trevligt även då! Minns även det extremt goda fikat på Hard Rock Café! Mmm :)

Sen har vi ju varit på P&L tillsammans och My Chemical Romance på Annexet <3 Och Rigakryssningen var helt underbar! Studentkryssning, studentvecka och balen glömmer man väl aldrig heller ;) Men dem bästa stunderna med dig är dem där små fina stunderna. Du vet vilka jag menar. Det är dem som betyder mest <3 Jag älskar dig.

Nu tycker jag du kan sms:a nån gång så jag kan komma över och starta firandet? Sego! ;)










Kommentarer
Postat av: En snygg kille

Vet du vad? :$ jag älskar dig mest i heeeeeeela världen :$ pöööööööööööööözzzzzzz :D

2011-09-30 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0