Work it harder make it better

Den senaste tiden har jag sysslat med lite allt möjligt. Förutom det jag redan nämnt så har jag vikarierat på dagis i tre veckor (inte hela veckor). Jag trivs bra med det! :)

Lite party har det hunnits med också, jag går INTE in mer på det :P

Har firat min 17-åriga bror Marcus, grattis bro! ♥ Ett år kvar till körkort ;)

I tisdags började Desperate Housewives igen! Äntligen!! Sista säsongen nu och jag kommer strikt följa varje avsnitt! Love it!

Igår hängde jag med Carro en heldag. Simmade, bastade, käkade, åt chokladpudding (♥) och glodde film :)

Men den här veckan har fokus främst legat på träning. Carro kom nämligen med den "briljanta" idén att testa hur mycket träningsvärk vi egentligen kan få på en vecka.

Så här såg veckans träningsschema ut:

Måndag: Gympa 1 timme
Tisdag: Cirkelträning (styrka) 1 timme
Onsdag: Promenad och Yoga 2 timmar
Torsdag: Latin Moves och Push 2 timmar
Fredag: Gympa 1 timme
Lördag: Simning 40 min
Söndag: Boxning 1,5 timme

Resultat: En trött Jenny som på fredag morgon sov hela 13,5 timme! Kanske för att orka de återstående två dagarna? Mörbultad men lite starkare! Träningsvärk på skala 1-10:

Ben: 5
Rumpa: 6
Rygg: 10
Armar: 10
Mage: 4

Tyckte vi lyckades få in varierad träning och vi gav alltid 100 % vilket har gett resultat :) Men jag kommer nog inte göra om det igen ;) Nu är jag riktigt stolt över oss Carro! :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är också stolt över oss denna vecka!

Min utvärdering kommer snart.

Hehe, jag kan riktigt se dig framför mig sitta där i datastolen, röra på kroppsdel efter kroppsdel och känna efter - hur mycket känns träningsvärken egentligen? Inte sant? ;)

PS.Vi äger!!

2011-10-09 @ 23:03:22
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Ynn

Vi känner varann för väl ;)

2011-10-10 @ 11:37:09
Postat av: Carro

Mohaha! ;)

2011-10-10 @ 15:15:01
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0