Tonight Tonight

Igår fick jag reda på att jag kommer få åka ner till Stockholm på torsdag för att träffa amerikanska popbandet Hot Chelle Rae! Carro följer såklart med på resan! ;) Förut fick jag information om att vi även skulle få intervjua killarna, nu verkar det lite osäkert hur det blir med det men jag hoppas verkligen på det! "Uppdraget" är i alla fall att fotografera och skriva om eventet på den här bloggen. Det kommer bli superskoj! Jag är redan laddad! ;)

Lite kort fakta jag satt ihop om Hot Chelle Rae:

Består av : Ryan (sång, gitarr)
Ian (bas, bakgrundssång)
Nash (gitarr, bakgrundssång)
Jamie (trummor).

Bildades : 2005

Kommer från : USA

Har släppt : en skiva ("Lovesick Electric" som släpptes 2009) men en andra skiva ("Whatever") kommer släppas nu i slutet av november! Två singlar har redan släppts från detta andra album: "Tonight Tonight" och "I Like It Like That".

Antal musikvideor : 4.

Har turnerat med : bland annat The Script och kommer nästa år turnera med Taylor Swift.

Mina personliga favoriter som kokar mest i högtalarna just nu: "Bleed", "Tonight Tonight" och "Last One Standing".

Ryan om nya skivan : "It’s loaded with feel-good, windows-down tunes that people can relate to and that are fun to play live."

(Källa: wikipedia.org och hotchellerae.com)

Officiella videon till "Tonight Tonight" har inte långt kvar till 20 miljoner views på Youtube! Hot Chelle Rae är dock inte så stora i Sverige - ännu!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tänkte också göra en lite pre-summering på bloggen.

Ser fram emot torsdag massor! Älskar roliga kändisäventyr! :D

Visste du förresten att Ryan och Jamie är syskon? :)

2011-11-06 @ 13:31:39
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej! :D Ja det ska bli jättekul! Japp det visste jag ;)

2011-11-07 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0