And it kinda looks just like you..

Jag vet att jag skrivit mycket om Hot Chelle Rae på senaste tiden, men mitt Hot Chelle Rae - lika som bär-projekt får idag en uppföljning! Ian och Nash saknade ju en partner.. Men nu har jag fått förslag!

Lizette från Sony Music skrev att de på kontoret tycker Ian är ganska lik Russell Brand:

Carro kom med förslaget "blandning mellan Brian McFadden och Hugh Grant":

Skulle det komma ut en liten Ian om Brian och Hugh fick barn ihop tro? ;)

Och Nash då.. Förutom hans bror Chord Overstreet (men han räknas inte) så kom Jonathan med förslaget Justin Timberlake och Nash Overstreet:


Puh, skönt att detta löste sig! ;) Får tacka för bra förslag! Nu har jag också lyckats fördriva tiden även denna söndagskväll!
Hade en mysig dag med familjen idag förövrigt, choklad och tröja till världens bästa pappa på Fars dag! ♥
Nu kallar sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0