Let it snow! Let it snow!

Idag är det första advent, tiden går ibland lite FÖR fort. Fast, nu stiger vi in i en härlig tid. Jag älskar julmyset och allt pyssel och donande inför jul! Helgen har varit chill, idag besökte jag "stadens" julskyltning, tog med mig kameran men tog 0 bilder. Det fanns inte en snöflinga eller något kul att ta kort på! Julskyltning i Hedemora är ingen höjdare. Har även tittat på Idol, jobbat lite smått, umgåtts, köpt biljetter till Magnus Betnér och igår lagade älsklingen världens godaste middag till mig! ♥ Visst ja, sen kom det ju snö idag ändå! Ungefär en timme efter julskyltningens slut :P Skönt med lite snö faktiskt, får hoppas att den ligger kvar nu.. det är ju ändå snart december! :)




Kommentarer
Postat av: JH

va det så gott? haha :)<3

2011-11-29 @ 00:12:54
Postat av: Orrac

Fin bild där!

Vad bjöd Jonis på för gött då? :)

2011-11-30 @ 01:41:06
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bjöd på thai ;) en god gryta, ris mm och friterade bananer med smällt marabou, glass, sirap.. :D MUMS!

2011-11-30 @ 14:28:20
Postat av: Orrac

Det lät gött! :D

2011-11-30 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0