Girls just wanna...

Idag, liksom igår, har jag i stort sett inte gjort någonting. Trök! Och så är det ju november också, alltså- jag blir lite deppig. Tråkigt att behöva skriva det i en blogg som jag inte vill skriva tröksaker i. Men, jag bara måste få deppskriva liiite nu. I alla fall när jag hämtade dagens post blev jag positivt överraskad när jag fann Vecko Revyn bland räkningar och reklam! RÄDDAD! Hade nääästan glömt bort att jag tackade ja till 3 nummer när en tjej från tidningen ringde för flera veckor sedan. Fick 3 nummer och en biobiljett för 98 kronor, värt!

Så det är ju ett litet hösttips att prenumera på några nummer av en trevlig tidning om ni oxå vill lysa upp höst och vintermörkret en aning! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna!

I feel ya sister! Går också bara runt och gör ingenting. Lät ju inte helt fel med tre tidningar och en biobiljett ;)

2011-11-22 @ 18:28:42
URL: http://byhanna.blogg.se/
Postat av: Jboy

Fan jag fick inte min, det måste ha skett ett misstag på posten :(

2011-11-23 @ 23:35:36
Postat av: Jboy

Döm av min besvikelse när jag kollade posten idag och min veckorevyn inte va där, det måste ha skett ett misstag på posten :(

2011-11-23 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0