Now I wanna dance the night away

Det har hänt en del sedan sist. Och eftersom den här bloggen följs av 1000-tals läsare världen över känner jag mig lite besviken på mig själv att uppdateringen varit dålig. Jag har haft fullt upp med allt möjligt men nu är tiden inne!

Den 14-15 maj seglade jag ut till havs, eller ja, STUDENTKRYSSNING stod på schemat! Riktigt kul med alla glada studenter och det gungandes dansgolvet (kul att kunna säga att det faktiskt gungade på riktigt).

Tack till "Bad Influence" som spelade härlig livemusik under några timmar i form av Bon Jovi, Killers, Coldplay, Alice Cooper mm så man slapp ha dem här tillfälliga innelåtarna i skallen resten av kvällen/natten/veckan. (Fast ändå ok att dansa till, i lagom mängd) :)

Det partades och dansades tills frukosten öppnade och på eftermiddagen dagen efter bar båten hem igen med hundratals trötta men fortfarnade glada studenter. Visst ja! -träffade Peter Siepen också, konstig men trevlig medelålders man det där ;).

Fattar egentligen inte varför det är så kul med just kryssningar, just den här kryssningen bar till Finland och sedan direkt hem igen. Hade vi fattat när vi var vid Finland hade vi säkert sprungit ut på däck och vinkat. Men när man väl är hemma igen vill man bara iväg igen! Fan va kul det var! 


Dansgolvet

Yeah...

Carro in action



Ute på däck





Siepen in our hearts



Fortsättning kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Bättre sent än aldrig, säger man ju. ;-)

Det var i alla fall en superduperkryssning det där! Längtar redan tills nästa kryssningstillfälle! När det nu blir...

I övrigt tycker jag att hemska dansgolvsbilder borde förbjudas! :@

2011-05-29 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0