SING it from the heart

Igår åkte då jag, Jonathan, Magnus och Elias (Jonathans pappa och bror) på My Chemical Romance som spelade i Stockholm på Annexet. Jag tyckte dom var riktigt bra! Vi hamnade ganska långt fram, rad 6-7 kanske? Förbandet hette Lost Alone och blev en positiv överaskning! Enligt Jonathan "för bra för att vara ett förband". :P Jag har inte lyssnat mer på dom än men det ska jag :)

Förövrigt tror jag inte jag har svettats så mycket i hela mitt liv, jisses alltså.. vi var ganska mosade där i mitten av publiken fast det blev bättre sen efter typ halva konserten.
Var väldigt nöjd med setlisten också :D Bäst igår var:

♥ Helena
♥ The only hope for me is you
♥ Cancer
♥ Welcome to the black parade
♥ Mama
♥ I'm not okay
♥ Teenagers

I ett mellansnack sa dom att de KANSKE skulle komma tillbaka till Sverige i sommar :D P&L kanske? :)
Jag vill ju så gärna ta någon bra bild från konserter, älskar ju att fota :D Men inte lätt såna här gånger..





Kommentarer
Postat av: Hanna

Lät som en bra konsert! Hörde rykten om att du hoppa runt halvt naken? hmm.. haha ;P

2011-03-21 @ 22:01:28
Postat av: Jenny

Ja, jättebra :)

Haha, det va ju varmt??? :P

2011-03-22 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0