Love today

I onsdags gick jag med Jonathan på min första bal, det händer ju inte varje dag och var en rolig upplevelse :) Tråkigt nog blev det inte mycket vals- och foxtrotdansande som vi hade tränat på utan DJ:en valde partylåtar istället. Men annars var allt perfekt! :D


Min snygging och jag

Jag bestämde själv hur klänningen skulle se ut, här är resultatet :)



Carro Pira tog den här fina bilden ;)


Som förrätt och huvudrätt fick jag mumsig vegetarisk mat och efterrätten bestod av chokladpuddig och jordgubbar, det gillades!






Love in the air- Hanna och Jocke :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Balen var ju underbar och ni var fina :) (det var nog lite love in the air hos er också mån tro ;))

2011-06-08 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0