Dancing on the ceiling...

1 dag kvar!

Jag gillar band som kan driva med sig själva och liksom skoja till det lite, All Time Low är ett sådant band:



Det är sjukt va tiden kan gå fort, som den senste tiden har gjort. Mitt sommarjobb är slut och i torsdags TOG JAG KÖRKORT! Sååå skönt att ha det över! Jag började ju med det för över ett år sedan, men sen drog jag ut på det. För länge. Men i vintars tog jag tag i det igen. Timmar med plugg och ett flertal körlektioner senare får jag nu köra lagligt på vägarna! En tung sten har släppt från magen och nu är jag redo att möta den korta sommaren med lättnad och glädje!

I midsommar har jag inte gjort nått särskilt, mest tagit det lugnt. Men på midsommardagen blev det party i Avesta då min gamla polares kille fyllde 21, grattis!

Imorgon väntar då Peace & Love! Jag kommer ihåg förra året när det var slut hur man bara längtade till nästa år, och nu är vi här igen :D

Nästa blogginlägg kommer någongång efter P&L. Hejs! <3



Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

ALL TIME LOW <3

ALL TIME LOW <3

ALL TIME LOW <3

ALL TIME LOW <3

ALL TIME LOW <3

2011-06-28 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0