I'm gonna party like it's my civil right, everybody get kinda awesome

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEN!!!

Hela studentveckan var kul och lite galen. Studentdagen (10 juni 2011) bestod av  champangefrukost (egen med klassen), fotografering, kyrkan, studentlunch, utspring, "flakåkande" på stan, släktmiddag, klassträff och party :D Jag har kämpat för höga betyg och allt slit har gett resultat, så jag känner mig stolt över mig själv (och alla andra fina studenter också såklart!) :) Tack till alla som gjorde veckan underbar!

För att sammanfatta veckan i några ord: FEST, MASSOR AV BLANDADE KÄNSLOR OCH MYCKET GLÄDJE!

Ja, och nu då? Måndagen direkt efter studenten började jag sommarjobba som kulturguide här i Hedemora. Tyvärr är bara jobbet på 2 veckor, sedan blir det P&L och sen vet jag inte vad som händer. Spännande men ändå läskigt.

Kolla nu noga på bilderna folk (dem tog år att ladda upp). Puss & kram!








Fixade vagnen..


2 av våra kära lärare var på topphumör när presenter delades ut.






3 år av lärdom gav tydligen inte mycket resultat...






Bästa Carro fick stipendium, bra jobbat rabbitbuddy! :)


Alla (!) i HP3


Sekunderna innan utspringet..



























Kommentarer
Postat av: Rabbitbuddy

Tack för stipendiegratulationen, så att säga! ;-)

Det var tidvis en jeeklans rolig vecka, det där! Studentdagen är ett härligt (och varmt) minne. :)

Grattis till studenten! :D haha!

Vad som händer näst? Ja... Det återstår att se. :O

2011-06-22 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0