Stay with me

I lördags var det konsertdags igen. Jag och mamsen denna gång, det har väl aldrig hänt tidigare :P. Men jag befann mig i alla fall på Öland med familjen och läste i tidningen att The Ark OCH Håkan Hellström skulle komma till Kalmar, vilket bara är 5 mil ifrån där vi bodde. Mamma har ju länge pratat om att hon vill se The Ark och nu när dom ska lägga ner och allt köpte vi biljetter. Jag som absolut hade bestämt mig för att P&L var sista gången jag såg dom, det var ju en så perfekt konsert, med orkester å allt. Men man dissar liksom inte ett sådant här tillfälle.

Behöver jag ens skriva att dom var bra? Och den goa göteborgaren gillar jag mer och mer för varje gång jag ser honom live, haha :D


Jepson gav allt under ett gitarrsolo


Ola äter kexchoklad och flyger runt med sina vingar

Ola gör en liten lyckohjulning

Håkan ser inte ut som Håkan.. :P

Kommentarer
Postat av: Orrac

Snygg bild på Håkan, den där sista! :D

Gillade också den när Ola äter Kexchoklad. Haha ;)

Goa pöjkar!

2011-07-30 @ 14:31:52
Postat av: carro :D

Fotade du med Olympus sz 30 :D ...utan blixt?

2011-08-06 @ 12:49:28
Postat av: Jenny

Tack :)

Med Olympusen ja :) Tror det är med blixt på alla, ev ej den första.. dåraa? :)

2011-08-06 @ 15:37:06
Postat av: Jenny

"carro :D"

Har jag dig på Facebook? :)

2011-08-07 @ 02:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0