Closer to the edge

Hej på er. Först vill jag bara meddela att julhandeln är nu avklarad. Den gick ovanligt smärtfritt i år. Inte en enda Ipren behövdes. Inte heller hade jag ett enda fall av extrem beslutsångest (*High five*). Nästan alla klappar är redan klara, det här händer bara inte ;) 

Vill annars uppmärksamma älskade 30 seconds to mars som idag slår världsrekord och hamnar i "Guinness rekordbok"! Med sin 300:e konsert i New York idag får de numer titeln "den grupp som gjort flest antal spelningar med ett och samma album". Grattis!

Hade lite svårt att acceptera deras "nya sound" till en början när senaste plattan "This is war" kom ut.  Tyckte deras tidigare musik var mycket bättre. Men efter några lyssningar av skivan blev jag frälst. Helt otroligt vad den skivan är bra! Jag kan till och med säga att 30STM tillhör topp 3 av mina favoritband! 

Veckans Låt: 30 seconds to mars "Closer to the edge" :)


...och lite "gammalt" 30STM:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0