Gimme more

Fredaaag och vi har klivit in i december. Snön som föll ner i söndags försvann kort därefter.. I want snow! Helst lagom mycket, och lagom kallt, och sol, och så att det "knarrar" sådär mysigt när man går. Tack!

Känner att de kommande tre veckorna innan julafton kommer bli hektiska, men jag gillar det. Idag tänkte jag planera lite inför "minijulen". Alltså att jag bjuder hem vänner till mig några dagar innan julafton för julmys, vilket sedan några år tillbaka har blivit tradition ♥

Vädret igen - jag har också blåsigt bort lite hit och dit de senaste dagarna!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ge mig... MER jul. Jag vill ha MER jul. Ge mig... MER jul. Jag vill ha MER jul!!!!

2011-12-03 @ 01:32:28
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0