We made it all this way

Idol igen då! Och Amanda blev den lyckliga vinnaren! Men hon var faktiskt mycket bättre än Robin och hennes version av vinnarlåten "All this way" var bättre. Kul med en tjej som vinnare också, har ju bara hänt två gånger tidigare :) 52% av rösterna fick hon, väldigt jämt alltså. Och nu var Idol slut. Kommer sakna det. Mina största favoriter som kommit fram genom Idol är helt klart Markus Fagervall och Sebastian Karlsson!

Men vad tycker ni - Vad är ert starkaste minne från programmet? Vem har varit den bästa vinnaren och framför allt : blev det rätt person som vann Idol 2011?

Framträdanden från Idol att minnas:




(Riktiga live versionen är tillfälligt borttagen av TV4.)




+ Erik Segerstedt "Knocking on heavens door" och Mattias Andréasson "Your song" som jag inte hittade bra klipp på.

Och största pinsamheterna:
1. Anna-Lisa

2. Camilla. På begäran (hmm?) kan jag inte lägga upp videon till när Camilla hörde fel namn i Idol 2009. Så länkar: http://www.youtube.com/watch?v=E3Vf1a65U3Y (vad elak jag känner mig nu)
3. Ring-Ring Anna


Tack och hej älskade Idol!

Hur snygg var Amanda inte när hon framförde vinnarlåten???

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Mycket väl ihågkomna klipp från Idol-tiden! Markus Fagervall bästa vinnaren någonsin. Tätt följd av Erik Grönwall. Föll för Markus när han framförde just "Iris" i kvalet. Vilken man!! Årets final var jämn. Spelade ingen roll vem som vann. Blir nog bra vilket som.

Och ja, Amanda var snyggt stylad under sista framträdandet. Utom i håret. Det var rent utav bedrövligt!

:)

2011-12-12 @ 00:58:46
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag håller med om att johan palm är den största pinsamheten i idols historia :P

2011-12-12 @ 02:39:43
Postat av: Hanna!

Det var verkligen rätt person som vann i år, äntligen en grym tjej som kommer nå långt! :)

2011-12-13 @ 19:12:50
URL: http://byhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Det var verkligen rätt person som vann i år, äntligen en grym tjej som kommer nå långt! :)

2011-12-13 @ 19:13:12
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0