Strålande jul

Hej:) Hoppas ni har haft en strålande jul allihop! Det har jag haft! Den började med minijulafton med tjejorna på fredagen. Fikade, snackade, bytte julklappar och lite annat:) Mys! På lördagen firade bara vi i familjen, har nog inte hänt tidigare men det blev lite extra mysigt då eftersom vi slapp stressa. På söndagen kom min farfar, farbror och Jonathan hit. Sedan har jag jobbat måndag, tisdag och onsdag på Donken. Har hunnit med lite mellandagsrea också! I tisdags tog sig jag med familj och Carro till Borlänge. Jag är på jakt efter en ny tele. Jo. Det är faktiskt dags nu. Jag tror jag har bestämt mig för en men vi får se. Den fanns inte i lager i alla fall så får vänta ett tag till. Annars FYNDADE jag ett par rätt snygga klackskor på New Yorker för 35 spänn!!! Och lite annat.

I torsdags spenderade jag nåra timmar i Avesta med mamsen :) Jag fyndade en hel del även där och hittade lite annat på köpet också :)

Jag måste verkligen börja gå på mellandagsreor! Det är bara att spetsa armbågarna och ge sig ut bland havet av giriga människor! Det är värt det :)

Har jag ens skrivit god jul här än?? GOD JUL annars! Haha ;)

Igår festade jag i Borlänge tillsammans med Jonathans kompisar. Idag tar jag nya tag även fast jag mår lite pissigt och firar nyår med mina vänner! :D


Glada tjejer, minijlulafton hos mig

Carro djupt inne i sin högläsning av "Julgröten" haha ;)

Årets ståtliga julgran :D

Nåra av julklapparna :)

Några av fynden från mellandagsrean - betalade 190 spänn för allt detta istället för 560 spänn. Jiha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0