It's X-mas time again

Just nu håller jag på att julpynta ♥ Skulle gjort det tidigare egentligen men jobb och andra saker kom emellan. Det har ju blivit en del pynt genom åren! Får väl tacka min mormor och mamma för det. Har i stort sett fått allt pynt från dom, haha. Detta är en tradition att föra vidare! Har kring 50 tomtar nu och lite annat som ljusslingor, tavlor, mini julgran- och julbock. Och ja, allt det i ett rum. Men jag älskar mitt pynt och julen :) Imorgon kommer några kära kompisar hit och firar "minijulafton", så nu måste jag sätta fart igen!

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Och den benlösa tomtenissan är med i år igen, ser jag! ;-)

2011-12-21 @ 12:10:51
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jajamen! Bara för att hon är kapad nu betyder inte att hon inte får va med! ;)

2011-12-25 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0