This weather sucks without you

Jahapp. Dagarna rullar på och det känns som om jag inte ens hinner blogga :S Vad tusan gör jag egentligen? Åker runt lite hit och dit och försöker njuta så mycket jag kan av sommaren, typ.

Tänkte bara skriva lite kort om Streetlight! som ägde rum här i Hedemora den 29:e juli. Streetlight! är en trevlig liten lokal minifestival där 8 band spelade i år. Såg Hedemorabandet She's Cake och Billion Dollar Babies. Skulle även se I Am So Me igen men NEJDÅ, dem ställde in i sista sekund. Hela den dagen blev väl egentligen ganska misslyckad, skulle egentligen åkt iväg och skakat rumpa i Falun men ja, orkar inte ens förklara. Nej nu låter jag för negativ. Kvällen blev ändå väldigt rolig! :D

Igår blev det en spontan utgång med Carro och Jonathan. Mötte även upp Jonis kompisar varav en fyllde 20! Härlig ålder!

Har även varit på en kryssning till Riga, skriver mer om det senare :)

Nu ska jag städa lite, Carro ska sova över här imorgon så det gäller att putsa bort dammkornen. Annars finns det en risk att hon blir sjuk, hon som jämt har superstädat i sitt rum, och det vill jag ju inte riskera ;)

www.myspace.com/iamsomeband


Kommentarer
Postat av: Carro - med STORT C!!!!!!!!

Haha! Bäääst att du städar ordentligt! Jag kommer och synar varenda hörn! ;D ;D

Perfekt städväder idag iaf!!

2011-08-07 @ 17:23:24
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ska göra mitt bästa! Ja, TRÖKväder :(

2011-08-07 @ 17:58:10
Postat av: jonathan

Men du har ju varit med mig så vädret måste ju ha varit bra :D<3

2011-08-08 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0