School's out for...ever?

Idag börjar skolan igen här. Jag hade börjat idag men min tid i skolan har nått sitt slut. Det känns konstigt. Jag vill vara med men jag får inte, typ så. Jag har verkligen trivts bra i skolan, nästan alla år i alla fall. Och jag har fått varit med om så mycket kul tack vare den. Jag tänkte lägga ut lite bilder från höjdpunkterna i gymnasiet, det roliga jag fick vara med om tack vare den. Sen ska jag försöka fatta att jag faktiskt har tagit studenten (vilken jag ändå såklart är glad över). Men det är läskigt, vad händer härnäst? Jag har ingen aning!

 

Första året.
Jag och min spanskaklass var utbytesstudenter och åkte till Madrid och var där några dagar och sedan vidare till våra spanska familjer som bodde i västra Spanien, nästan på gränsen till Portugal. Vi besökte deras skola, var med i lokalradio, beökte en fin stad som låg i närheten, gick på barer och restauranger m.m.

Sen kom dom till Sverige och besökte vår skola, åkte skidor och massa annat.





I något av dessa hus bodde jag några dagar.

Coral, tjejen jag bodde hos. Jättetrevlig och snäll var både hon och hennes familj!


Någon spanjor som försökte sig på att bygga en snögubbe^^

Tvungen att lägga ut, fattar inte hur han kunde vika sin tumme så??? Aj!




Andra året.
Jag träffade min älsklig på musiklektionen vi hade tillsammans <3


Dansade loss på "musikens dag" till "Thriller" och en låt jag inte  kommer ihåg namnet på.


Tredje året.
Jag och Hanna startade upp ett UF-företag "Gracelet" där vi sålde egendesignade armband.




Jag, tillsammans med Hanna, Isse, Alla och ett stort gäng till, åkte till Barcelona! Inga utbytesstudenter denna gång utan vi bodde på vandarhem och besökte sevärdheter, shoppade, chillade på stranden m.m.






Jag och min klass HP3 for iväg till London några dagar, det har jag iaf bloggat om tidigare. Älskar London!




Å så dags för bal på slottet!



Sist men inte minst, studentdagen! Och vilken dag! Från morgon till...morgon? firades det och det är en dag jag aldrig kommer glömma!



Sen har jag ju lärt mig driva ett café och varit ute på praktik, fått nya vänner och lite annat :) Såklart har det varit ett jävla slit också! Men jag tänker minnas det roliga!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

va söt du är då :D<3

2011-08-18 @ 13:27:10
Postat av: Hanna

Ja fy fan, trots allt jobbigt plugg har man ändå haft jäkligt roligt dem här tre åren ;D Sakna!

2011-08-18 @ 20:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0