Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt

Kom just hem efter ett besök på bion med Carro. "Baksmällan Del 2" visades på duken. Vi satt och fnissade genom hela filmen fast jag tycker ändå ettan var bättre.

För er som inte har sett filmen så handlar den om ett gäng män som inte minns något när de vaknar upp dagen efter sin fylla. Snubbarna har gjort en hel drös med helknäppa saker som de absolut inte kan minnas men får reda på det ena efter det andra i efterhand. Och så måste de ställa saker tillrätta osv osv. Se den! Fast den är kanske inte värd att betala biobiljett för. Hyr eller ladda ner!




Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Haha! Älskar "The Wolf Pack"! ...och Chows skratt! ;D ;D

2011-08-20 @ 14:16:56
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0