Shake it up baby

I veckan har jag bokstavligt talat BEGRAVT mig i skoluppgifter, herregud! Jag hamnade i och för sig efter, efter resan vi gjorde, men ändå. Under bomben med skolgrejer ligger kartongen med min fina studentmössa i. Det är inte så långt kvar nu!!!  Jag har haft lite ångest att sluta skolan faktiskt. Jag har tyckt det har varit rätt skönt, med många lediga veckor och sådär :) Men nu är det faktiskt nog. Att först gå 8.45-16.15 i skolan och sen komma hem och fortsätta jobba… :/ Men nog pratat om skoluppgifter, det är egentligen inte ens värda att nämna i bloggen. Den närmaste tiden kommer i alla fall bli så sjukt kul med studentkryssningar, bal, en resa och massa annat smått och gott :P Jag ska göra allt för att njuta av varje dag nu! Och våren har ju kommit nu också! Nu kan jag börja leva igen liksom (Y) :D

 

Studentmössan (:D!!#!!:D) :

 

Jag gick till skolan idag och mötte upp Carro och Hanna för att gå och kolla på lite dans, det var ju dansens dag idag :) Åh vad kul det är med dans! Jag och Hanna var med förra året och dansade i 2 nummer :) Jag längtade verkligen tillbaka när man såg dansnumren, vi hade så sjukt kul förra året!

Efter "Thriller" ;)

 

Och idag fick jag LOV! Sista lovet för mig! Ska försöka njuta av det så mycket som möjligt! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0