I want to be forever young

Jahapp, 19 år (annars kallat skitålder) igår. Men jag hade jättekul i fredags med kära vänner och lördagen var mysig med familj och Jonathan i strålande sol. Tack alla ni som gjorde ännu en födelsedag underbar <3 Och tack för alla presenter! Kan inte fatta att jag fick en BIL från Carro!! Provkörde den idag ;)
Jag låter bilderna tala för sig själva :)




Firre på Lagunen :)

Bilen!

Carro djupt koncentrerad :)





Och Jonathans bilder från kvällen: :D










Lördagen:



Tårtan min kära bror Marcus gjorde och som jag GILLADE :o
Sommarfeeling av jordgubbarna!! Mmm :D





Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Var en riktigt trevlig fredag! =D Sjukt mycket tur det har varit med vädret denna helg också! :)

Den där tårtan såg smaaaskig ut - sparade du inget till Orrac? :O

Funny times, funny times! :)

2011-04-25 @ 16:19:50
Postat av: Ynnej

Jadu, nice!

Den gick åt ganska fort tyvärr.. :P

2011-04-25 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0