Haaaappy Birthday.. to you!

Mamsen fyllde, hoppas inte hon blir sur nu men.. 50 ÅR! Gratz! Så därför åkte vi på en resa med familjen. Det blev en vecka på Fuerteventura! Vi kom hem inatt och bumsade till sängs :P I morse sprang jag väl runt som en halshuggen höna, haha, letade efter saker och var trött!

Vi hade en väldigt mysig resa i alla fall! Två dagar ganska molningt men annars jättefint väder! Badade och tog det lungt :)

 

Veckans mest oväntade:

♥ Vi spelade poker och jag fick mitt livs första straight flush ;)

♥ Träffade Robyn på Arlanda!  Klockan var väl sisådär 6 på morgonen, hade sovit ca 1 timme, var varken sminkat eller fixad i håret (därav stjärnan;) +mjukiskläder och då såklart ska man stöta på en superstjärna :P

Veckans träning (jag har faktiskt inte bara latat mig;):

♥ Volleyboll

♥ Vattengympa/zumba

♥ Dart

♥ Pingis

♥ Havspromenad

♥ Minigolf  haha ;)


Poolområdet och havet :)

Söta spanjorer spelade under en middag och alla tjejer fick en ros :) (maten ser ut att vara en enda röra men det är pasta och fisk ifall det ser misstänksamt ut :P )

 

Hotellet hade byggt en "minidjungel" mellan hotellrummen.

Det blev lite shopping, 3 armband varav ett i stenar av lava, ett halsband till balen och väggdekoration av snäckor.

Sist men inte minst, nyblivna 50-åringen! ♥ Klär i hatt gör hon också :P


Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Fina bilder, JD! :D

Och grattis till din mamma igen! :)

2011-04-14 @ 23:32:03
Postat av: Hanna

Åh såg grymt härligt ut, vill också utomlands! London here i come ;D

2011-04-15 @ 20:26:58
Postat av: Ynnej

Tack Carro :P



Ja, here WE come! Det kommer säkert regna när vi åker London eye^^

2011-04-15 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0